Πίνακας μηνός Ιανουαρίου 2025 αναφορικά με τη μηνιαία προείσπραξη

]
Σε συνέχεια της υπ’ αριθ. οικ.164/07.01.2025 ανακοίνωσης με θέμα «Ενημέρωση σχετικά με τη χρήση κωδικού OTP (One-Τime-Password) κατά την έκδοση και εκτέλεση γνωματεύσεων ΕΚΠΥ», σύμφωνα με την οποία ανακοινώθηκε η επέκταση της χρήσης κωδικού OTP για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του δικαιούχου σε περισσότερες κατηγορίες γνωματεύσεων, αλλά και η απαίτηση ύπαρξης επιβεβαιωμένου κινητού τηλεφώνου δικαιούχου, παραθέτουμε πιο αναλυτικά τα κάτωθι:
Ο ειδικός κωδικός θα αποστέλλεται με μήνυμα στον πιστοποιημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου κάθε δικαιούχου περίθαλψης όπως αυτός θα πραγματοποιηθεί είτε στο Φάκελο Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ) του ΕΟΠΥΥ (μέσω της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ www.eopyy.gov.gr) είτε στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) (μέσω της ιστοσελίδας του www.gov.gr ή μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών). Υπενθυμίζουμε ότι οι κατηγορίες γνωματεύσεων παροχών υγείας για τις οποίες ισχύει η χρήση κωδικού OTP είναι οι κάτωθι:
1. Φυσικοθεραπείες και ΚΑΑ Ανοικτής Περίθαλψης
2. Ειδική Αγωγή
3. Υγειονομικό Υλικό (π.χ. επιθέματα, διαβητολογικό υλικό, οστομικά υλικά)
4. Υλικά Πρόσθετης Περίθαλψης (π.χ. ορθοπεδικά, αναπνευστικά)
5. Σκευάσματα Ειδικής Διατροφής
Προκειμένου να υπάρξει ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα δίνεται η δυνατότητα για μία μόνο φορά να εκδοθεί και να εκτελεστεί γνωμάτευση υπηρεσιών και προϊόντων υγείας και χωρίς πιστοποιημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου, επιλογή που δεν θα είναι διαθέσιμη για τυχόν επόμενες γνωματεύσεις καθώς θα απαιτείται οι δικαιούχοι περίθαλψης να έχουν προηγουμένως ολοκληρώσει τη διαδικασία πιστοποίησης αριθμού κινητού τηλεφώνου.
Διευκρινίζουμε ότι για τις ειδικές περιπτώσεις ανήλικων τέκνων και υπερηλίκων ισχύουν τα εξής:
• Ανήλικα τέκνα που δεν έχουν εκδώσει κωδικούς taxisnet
Κατά την έκδοση/εκτέλεση γνωμάτευσης θα γίνεται χρήση του κινητού τηλεφώνου του γονέα/κηδεμόνα που ασφαλίζει το τέκνο, εφόσον έχει κάνει την πιστοποίηση μέσω ΦΑΥ ΕΟΠΥΥ ή ΕΜΕπ.
• Ανήλικα τέκνα που έχουν εκδώσει κωδικούς taxisnet
Υπάρχει δυνατότητα πιστοποίησης ανήλικου τέκνου με κωδικούς taxisnet στον ΦΑΥ ΕΟΠΥΥ, με χρήση κινητού τηλεφώνου του ιδίου ή γονέα/κηδεμόνα. Εναλλακτικά, αν δεν γίνει εγγραφή στον ΦΑΥ ΕΟΠΥΥ, κατά την έκδοση/εκτέλεση γνωμάτευσης, θα πραγματοποιείται χρήση του πιστοποιημένου αριθμού κινητού τηλεφώνου του γονέα/κηδεμόνα που ασφαλίζει το τέκνο.
• Υπερήλικες που δεν διαθέτουν αριθμό κινητού τηλεφώνου
Υπάρχει δυνατότητα πιστοποίησης υπερηλίκων στον ΦΑΥ ΕΟΠΥΥ με χρήση αριθμού κινητού τηλεφώνου του φροντιστή τους. Στη συνέχεια η έκδοση/εκτέλεση γνωμάτευσης θα πραγματοποιείται με χρήση του πιστοποιημένου αριθμού κινητού τηλεφώνου του φροντιστή.
• Για έκδοση επαναλαμβανόμενων (δίμηνης, τρίμηνης, κοκ) γνωματεύσεων, όπου εκδίδονται διακριτές γνωματεύεις , θα εκδίδονται αντίστοιχα διακριτοί κωδικοί OTP, ένας ανά γνωμάτευση. Συνεπώς εφιστάται η προσοχή στους δικαιούχους ότι θα πρέπει να χρησιμοποιούν κατά την εκτέλεση κάθε γνωμάτευσης τον αντίστοιχο κωδικό OTP που τους έχει σταλεί.
• Για έκδοση γνωματεύσεων ειδικής αγωγής, θα εκδίδεται ένας κωδικός OTP για την συγκεντρωτική γνωμάτευση που λαμβάνει έγκριση, και αυτός ο κωδικός OTP θα χρησιμοποιείται για την εκτέλεση όλων των αναλυτικών γνωματεύσεων που συνοδεύουν την συγκεντρωτική.
• Για την περίπτωση γνωματεύσεων που εκτελούνται σε Κέντρα Αποκατάστασης και Αποθεραπείας Ανοιχτής Περίθαλψης, όπου εκδίδεται μία γνωμάτευση και υπάρχει δυνατότητα μερικής εκτέλεσης, θα γίνεται χρήση του ίδιου κωδικού OTP για όλες τις μερικές εκτελέσεις της γνωμάτευσης.
• Για δικαιούχους με Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης, ο αριθμός κινητού τηλεφώνου θα δηλώνεται από τον συνταγογράφο ιατρό κατά τη διαδικασία έκδοσης της γνωμάτευσης.
Τέλος, επισημαίνουμε ότι υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης του κωδικού OTP του δικαιούχου σε περίπτωση απώλειάς του, μέσω σύνδεσης στην εφαρμογή του ΦΑΥ ΕΟΠΥΥ (μέσω της επιλογής ανάκτησης κωδικού OTP).
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΟΠΥΥ:
Σε συνέχεια της από 21/7/2022 Ανακοίνωσης, με θέμα: «Υποβολή Νέων Ηλεκτρονικών Αιτημάτων στο Μητρώο Αποζημιούμενων προϊόντων του ΕΟΠΥΥ» , καθώς και της από 28/07/2022 Διευκρινιστική αυτής, σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται εκ νέου η καταληκτική ημερομηνία των υποβολών (eΔΑΠΥ και αποστολή φυσικού αρχείου) όλων των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ Παρόχων Υπηρεσιών Υγείας για το μήνα Ιούνιο 2022 έως και την 30/8/2022.
Δείτε την ανακοίνωση εδώ.
ANAKOINΩΣΗ ΕΟΠΥΥ
Στο πλαίσιο διευκόλυνσης της διαδικασίας εκτέλεσης γνωματεύσεων αναπνευστικών συσκευών με ενοίκιο με χρήση άυλων barcodes (η οποία έχει ήδη ξεκινήσει από τις 14/06/2022), ανακοινώνουμε ότι όσοι πάροχοι τέτοιων συσκευών δεν μπορούν να προμηθευτούν τα άυλα barcodes των συσκευών τους, να ενημερώσουν τον Οργανισμό με σχετικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] έτσι ώστε να τους παρασχεθούν ανάλογες οδηγίες.
Επισημαίνεται ότι οι πάροχοι πρέπει να διαθέτουν τα σχετικά παραστατικά αγοράςτων συσκευών (τιμολόγια, Δ.Α.) με ημερομηνία αγοράς από το 2012 έως σήμερα. Η συγκεκριμένη διαδικασία (κατ΄ εξαίρεση απόδοση άυλων barcodes αναπνευστικών συσκευών με ενοίκιο σε παρόχους) θα εφαρμοστεί για την εξυπηρέτηση δίκαιων αιτημάτων παρόχων που διαθέτουν ήδη αναπνευστικές συσκευές ενώ για οποιαδήποτε μεταγενέστερη απόκτηση αναπνευστικών συσκευών η απόδοση άυλων barcodes θα γίνεται αποκλειστικά μετά από σχετική αίτηση των εισαγωγέων.
Ανακοινώθηκε η παράταση συμβάσεων παρόχων λόγω covid-19 έως και την 30η Ιουνίου 2022.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Μετά την εκλογική διαδικασία στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του ΠΑΣΥΠΥ, αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο απαρτίζεται από τα εξής μέλη:
Πρόεδρος:Γεώργιος Βιδάλης
Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Θεοφανίδης
Γραμματέας: Γεώργιος Κουτρούμπας
Ταμίας: Βάϊος Βαϊδούλης
Μέλος: Κωνσταντίνος Λεμονής
Αναπληρωματικό μέλος στα Αναπνευστικά: Γεροντόπουλος Χαράλαμπος
Αναπληρωματικό μέλος στα Ορθοπεδικά: Σταυρακάκης Βασίλειος
Σήμερα, Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προεδρείου με τη Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ για το φλέγον θέμα των barcodes. Η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ έχοντας ήδη υλοποιήσει δίκαια αιτήματα που εκφράστηκαν μέσω του Συλλόγου μας, έλαβε για μία ακόμα φορά σοβαρά υπόψιν, την πρόταση του Συλλόγου μας για παράταση της διαδικασίας που αφορά την έκδοση άυλων barcodes.
Καταλήξαμε από κοινού στην ανάγκη να εξεταστεί εκ νέου το πλαίσιο και να δοθεί χρόνος για τις απαραίτητες διορθώσεις και διευκρινήσεις, με στόχο να μπούμε σε μία λειτουργική και κοινά αποδεκτή διαδικασία, μέσα σε λογικά χρονικά πλαίσια, που δεν θα εξαναγκάζει τις εταιρίες μας σε βεβιασμένες κινήσεις.
Ως εκ τούτου, και προκειμένου να κινηθούμε άμεσα, σας καλούμε μέχρι την Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021 να μας στείλετε τις προτάσεις σας σε ό,τι αφορά τον τρόπο έκδοσης άυλων barcode, ώστε να συμπεριληφθούν στο υπόμνημα που θα καταθέσουμε.
Επιπλέον, παρακαλούμε να μην γίνει καμία διαδικασία και από κανέναν είτε είναι εισαγωγέας είτε είναι πάροχος, για έκδοση άυλων barcodes. Η έκδοση θα πραγματοποιηθεί μετά από τις απαραίτητες διορθώσεις και αφού συναντηθεί το Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΑΣΥΠΥ με τον ΕΟΠΥΥ, οπότε και θα δοθούν διευκρινήσεις και αναλυτικές οδηγίες.
To ΔΣ του ΠΑΣΥΠΥ
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Παρόχων Υγείας συμμετέχει στην προειδοποιητική απεργία των διαγνωστικών εργαστηρίων, των πολυϊατρείων και των κλινικο-εργαστηριακών ιατρών που έχει εξαγγελθεί από το Συντονιστικό Όργανο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας για την προσεχή Τρίτη 12/10.
Με τον τρόπο αυτό, σύσσωμες οι εταιρίες – μέλη του ΠΑΣΥΠΥ, εκφράζουν την έντονη αντίδρασή τους στην επιβολή του clawback για 9η χρονιά, που είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει τις εταιρίες σε λουκέτο. Και αυτό, εν μέσω πανδημίας και οικονομικής κρίσης, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η υποστήριξη όλων των εταιριών στον κλάδο της υγείας σε όλη την προηγούμενη περίοδο του κορωνοϊού, ώστε να μην μείνει ακάλυπτος κανένας ασθενής.
Η απόφαση που έχει ληφθεί από το Συντονιστικό Όργανο είναι η καθολική μη παροχή υπηρεσιών. Θα είμαστε κλειστά!!!
Ο ΕΟΠΥΥ ανακοίνωσε σήμερα την παράταση των συμβάσεων έως 31/12/2021.
Δείτε την ανακοίνωση:
Ανακοινώθηκε από τον ΕΟΠΥΥ ο πίνακας για την μηνιαία προείσπραξη του Clawback για τον Ιούνιο 2021:
AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΟΠΥΥ:
Μαρούσι, 15/07/2021
Σας ενημερώνουμε, ότι παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία των υποβολών (eΔΑΠΥ και αποστολή φυσικού αρχείου) όλων των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ Παρόχων Υπηρεσιών Υγείας για το μήνα IOYNIO 2021 έως και την 30/7/2021, ημέρα Παρασκευή.
Ο ΕΟΠΥΥ ανακοίνωσε την παράταση των συμβάσεων παρόχων έως και την 30η/9/2021.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
“Σχετικά με το θέμα, σας ενημερώνουμε ότι με το ΝΟΜΟ ΥΠ .ΑΡΙΘΜ. 4812/2021 (Α’ 110) και σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου δέκατου τρίτου για τις παρατάσεις έκτακτων ρυθμίσεων λόγω COVID – 19, η ισχύς του άρθρου 22 του ν.4683/2020 (Α’ 83), που αφορά την ισχύ των συμβάσεων μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και των παρόχων του, των κάτωθι κατηγοριών:
παρατείνεται έως και την 30η.9.2021.
AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΟΠΥΥ:
Μαρούσι, 17/06/2021
Σας ενημερώνουμε, ότι παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία των υποβολών (eΔΑΠΥ και αποστολή φυσικού αρχείου) όλων των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ Παρόχων Υπηρεσιών Υγείας για το μήνα Μάιο 2021 έως και την 25η/06/2021, ημέρα Παρασκευή.
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ
Δ/ΝΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΑΓΟΡΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Ενημέρωση
Ο ΕΟΠΥΥ εξέδωσε σήμερα 31/3/2021 ανακοίνωση στην οποία αναφέρει τα παρακάτω:
Σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν της εξέτασης αίτησης θεραπείας που υποβλήθηκε για το clawback 2019 σε ότι αφορά την ανωτέρω υποκατηγορία διαπιστώθηκε ότι έπρεπε να εκδοθούν διορθωτικές βεβαιώσεις για κάποιους εκ των προμηθευτών.
Οι βεβαιώσεις έχουν αναρτηθεί στην ενημέρωση συναλλασομένων στον κάτωθι σύνδεσμο:
https://eopyy.gov.gr/eservices/doctor/4A5F43FD-AB64-43A1-858A-22A2219CF132.
Επισημαίνεται ότι για όσους έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση των 120 δόσεων 2013-2019 θα γίνει και η ανάλογη αναπροσαρμογή του ύψους των μηνιαίων δόσεων.
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ
Παράταση δόθηκε στην ισχύ των συμβάσεων μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και των παρόχων υγείας, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση (10.03.2021).
Η παράταση δίνεται λόγω των έκτακτων ρυθμίσεων Covid-19 και θα είναι μέχρι 31.5.2021.
Σας ενημερώνουμε ότι, κατόπιν σχετικών αιτημάτων των ΠΥΥ, η καταληκτική ημερομηνία των υποβολών (eΔΑΠΥ και αποστολή φυσικού αρχείου) των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ Παρόχων Υπηρεσιών Υγείας για τους μήνες Δεκέμβριο 2020 και Ιανουάριο 2021, παρατείνεται ως εξής:
Δείτε την ανακοίνωση εδώ.
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ (16.12.2020)
Με ανακοίνωσή του χθες ο ΕΟΠΥΥ έδωσε παράταση για τις υποβολές (eΔΑΠΥ και φυσικού αρχείου) των συμβεβλημένων παρόχων για το Νοέμβριο 2020, έως και τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021.
Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ.
Aνακοίνωση ΕΟΠΥΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ / ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΑΠΟ REBATE-CLAWBACK ΕΤΩΝ 2013-2019
Γίνεται γνωστό ότι με βάση την υπ. αριθμ. Β2β/Γ.Π.οικ. 77678 απόφαση του Υπουργού Υγείας (ΦΕΚ 5394 Β’ /08-12-2020) ως νέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής της αίτησης για την ένταξη στη ρύθμιση των οφειλών από Rebate- Clawback ετών 2013-2019 ορίζεται η 10η Δεκεμβρίου 2020.
Η αποδοχή ένταξης στη ρύθμιση των 120 δόσεων πραγματοποιείται από την πλατφόρμα «Ενημέρωση Συναλλασσομένων» : https://eservices.eopyy.gov.gr/eHealthInbox
Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των αιτήσεων, θα σας γνωστοποιηθεί η σχετική πράξη προσδιορισμού του ύψους και του πλήθους των δόσεων, η οποία θα συνοδεύεται με νεότερη ανακοίνωση για τον τρόπο εξόφλησης αυτών.
Σε απάντηση ερωτημάτων που έχουν τεθεί, γίνονται γνωστά τα κάτωθι:
1. Θα υπάρχει δυνατότητα, για όσους παρόχους / προμηθευτές το επιθυμούν, να γίνεται είτε πρόωρη εξόφληση του ποσού οφειλής είτε καταβολή μεγαλύτερου πλήθους δόσεων. Για το σκοπό αυτό, στην προαναφερθείσα πράξη προσδιορισμού του ύψους και πλήθους των δόσεων θα υπάρχει σχετική ταυτότητα οφειλής.
2. Η πληροφορία για το συνολικό ποσό οφειλής ετών 2013-2019 μπορεί να αναζητηθεί μέσω της επιλογής « Ανάλυση Οφειλών» της πλατφόρμας «Ενημέρωση Συναλλασσομένων».
Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ:
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ (30.11.2020)
Εκδόθηκε ενημέρωση σχετικά με την έκδοση διορθωτικών βεβαιώσεων clawback β’ εξαμήνου 2019 για τις κατηγορίες Κ- Ειδική διατροφή για θεραπευτικούς σκοπούς, Λ- Υγειονομικό υλικό και Μ – Πρόσθετη περίθαλψη.
Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ.
Σε συνέχεια του αρ. 10 του Ν. 4747/19 και της υπ’ αριθμ. Β2β/Γ.Π.οικ. 66319 (ΦΕΚ 4613 Β’ / 19.10.2020) απόφασης του Υπουργού Υγείας, γίνεται γνωστό ότι τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την ένταξη των παρόχων – προμηθευτών υπηρεσιών υγείας στη ρύθμιση των οφειλών από rebate – clawback ετών 2013-2019.
Η αποδοχή ένταξης στη ρύθμιση των 120 δόσεων, πραγματοποιείται από την πλατφόρμα “Ενημέρωση Συναλλασσομένων”: https://eservices.eopyy.gov.gr/eHealthInbox
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι 30 Νοεμβρίου 2020.
Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των αιτήσεων, θα σας γνωστοποιηθεί η σχετική πράξη προσδιορισμού του ύψους και του πλήθους των δόσεων, η οποία θα συνοδεύεται με νεότερη ανακοίνωση για τον τρόπο εξόφλησης αυτών.
Δείτε την ανακοίνωση εδώ.
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ ( 24/09/2020)
“Την δυνατότητα να αντικαταστήσουν άμεσα φάρμακα, ιατροτεχνολογικά προϊόντα (συσκευές κάθε είδους, ταινίες σακχάρου κ.λπ.) αλλά και παραπεμπτικά εξετάσεων που καταστράφηκαν έχουν πλέον όλοι οι ασθενείς που επλήγησαν από τον μεσογειακό τυφώνα «Ιανό».
Προκειμένου να διευκολυνθούν οι ασθενείς για την αντικατάσταση των κατεστραμμένων φαρμάκων και ιατροτεχνολογικών προϊόντων, υπάρχει δυνατότητα εκτέλεσης συνταγών νωρίτερα ή εκ νέου συνταγογράφησης φάρμακων, ιατροτεχνολογικών προϊόντων και παραπεμπτικό εξετάσεων, πριν από τον προβλεπόμενο χρόνο ανάλωσης των χορηγηθέντων με προηγούμενη συνταγή.
Προκειμένου να γίνουν όλες οι παραπάνω ενέργειες οι ασθενείς θα πρέπει να προσκομίζουν, στην Περιφερειακή Δ/νση ΕΟΠΥΥ της περιοχής τους, σχετική αίτηση, επισυνάπτοντας :
1) υπεύθυνη δήλωση, στην οποία θα δηλώνουν την καταστροφή των φαρμάκων τους, λόγω πλημμύρας και των συνεπειών της (διακοπή ρεύματος για φάρμακα ψυγείου κ.λ.π), κατονομάζοντας αυτά και δηλώνοντας τη
διεύθυνση στην οποία διέμεναν και
2) βεβαίωση από την πυροσβεστική, ότι ο χώρος διαμονής υπέστηκαταστροφή λόγω της πλημμύρας ή υπήρχε πολύωρη διακοπή ρεύματος.
Οι σχετικές αιτήσεις θα διαβιβαστούν στη Διεύθυνση Φαρμάκου ή στη Δ/νση Στρατηγικού Σχεδιασμού, προκειμένου να αντικατασταθούν φάρμακα και ιατροτεχνολογικά προϊόντα το συντομότερο δυνατό.
Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ.
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ (17/09/2020)
“Σας ενημερώνουμε ότι, κατόπιν σχετικών αιτημάτων των ΠΥΥ, η καταληκτική ημερομηνία των υποβολών (eΔΑΠΥ και αποστολή φυσικού αρχείου) όλων των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ Παρόχων Υπηρεσιών Υγείας για το μήνα Αύγουστο 2020, παρατείνεται έως και την 30η/09/2020, ημέρα Τετάρτη.”
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ (11.09.2020)
“Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 22/9/2020 θα τεθεί σε παραγωγική λειτουργία νέα αναβαθμισμένη έκδοση της Εφαρμογής του Μητρώου που θα υλοποιεί σημαντικά τμήματα της Απόφασης Δ.Σ. 121 (ΦΕΚ 715/Β/2020).
Πιο συγκεκριμένα υλοποιούνται οι εξής λειτουργίες:
– Δυνατότητα επικαιροποίησης εταιρικών εγγράφων (τέλος ετοιμότητας, βεβαίωση ορθής πρακτικής).
– Δυνατότητα επικαιροποίησης CE Mark των προϊόντων.
– Υποχρεωτική έκδοση άυλων σε μία και μόνο αίτηση ανά τιμολόγιο (με τις εξαιρέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο Γ1 της άνω Απόφασης).
– Δυνατότητα επισύναψης των υποχρεωτικών εγγράφων εξόφλησης τιμολογίων και έκθεσης ορκωτού ελεγκτή λογιστή.
– Βελτίωση της λειτουργικότητας για τη διαδικασία παύσης κυκλοφορίας προϊόντος (όπως προβλέπεται στις παραγράφους Δ1 και Δ2 της άνω Απόφασης).
Διευκρινίζονται τα εξής:
– Στις αιτήσεις για άυλα barcodes που είχαν κατατεθεί από 31/10/2018 έως 19/06/2019 με επισύναψη δελτίου αποστολής μόνο, στη θέση του τραπεζικού εγγράφου, θα πρέπει να επισυνάπτεται το τιμολόγιο (σύμφωνα με την Απόφαση 1395/507/31-10-2018 ΑΔΑ: ΨΣΨΡΟΞ7Μ-Ζ2Κ). – Στις αιτήσεις για άυλα barcodes που είχαν κατατεθεί από 20/06/2019 και μετά, θα επισυνάπτεται κανονικά το τραπεζικό έγγραφο (σύμφωνα με την Απόφαση 840/570/20-06-2019 ΑΔΑ: 7Χ7ΗΟΞ7Μ-ΞΘΚ).
– Για όλες τις αιτήσεις που εμπίπτουν στα ανωτέρω χρονικά διαστήματα, ο Οργανισμός θα φροντίσει να δοθεί παράταση μέχρι τις 31/12/2020, ώστε να προσκομιστούν ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα.
Ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης
Οργάνωσης και Σχεδιασμού Αγοράς Υπηρεσιών Υγείας”
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ (ΑΔΑ: ΩΡΒΛΟΞ7Μ-Ω14)
Συνεδρίαση Δ. Συμβουλίου ΕΟΠΥΥ 703/21-08-2020
Θέμα: «Λήψη απόφασης σχετικά με την αποδοχή και αποζημίωση των γνωματεύσεων που εκδόθηκαν ή θα εκδοθούν μετά την 30η Ιουνίου 2020 (ΦΕΚ/Β/1774/2020), χωρίς θεώρηση ελεγκτή ιατρού, προκειμένου να καλυφθεί το διάστημα μέχρι την έκδοση της αναμενόμενης Υπουργικής Απόφασης»
Απόφαση 1124
Το Δ.Σ. αφού έλαβε υπόψη:
Α. την με αρ. πρωτ. ΔΒ3Α/Φ102/37/οικ.23188/21-8-2020 έγγραφη εισήγηση της Δ/νσης
Στρατηγικού Σχεδιασμού,
Β. την προφορική εισήγηση του Προϊσταμένου της ανωτέρω Δ/νσης
Γ. τη διεξαχθείσα ανταλλαγή απόψεων των μελών και την σύμφωνη γνώμη τους με την εισήγηση της υπηρεσίας
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Την αποδοχή και αποζημίωση των γνωματεύσεων που εκδόθηκαν ή θα εκδοθούν μετά την 30η Ιουνίου 2020 (ΦΕΚ/Β/1774/2020), οι οποίες δεν φέρουν θεώρηση ελεγκτή ιατρού, εφόσον πληρούνται οι λοιποί όροι και προϋποθέσεις χορήγησης των σχετικών ειδών, προκειμένου να καλυφθεί το διάστημα μέχρι την έκδοση της αναμενόμενης Υπουργικής Απόφασης, αίτημα που διαβιβάστηκε στο Υπουργείο με την αρίθμ.1090/699/6-8-2020 Απόφαση του Δ.Σ. ΕΟΠΥΥ.
Η παρούσα απόφαση επικυρώνεται αυθημερόν και θα αναρτηθεί στη Διαύγεια
Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ.
Ανακοίνωση ΕΟΠΥΥ (03/09/2020)
ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΑΠΟΖΗΜΙΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ
Σε συνέχεια της από 10/07/2020 Ανακοίνωσης για την παράταση υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων στο Μητρώο Αποζημιούμενων Προϊόντων του ΕΟΠΥΥ μέχρι τις 15/07/2020, και προκειμένου να εξετασθούν όλες οι αιτήσεις που βρίσκονται σε αναμονή για έλεγχο, σας ενημερώνουμε για το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας:
➢ Δευτέρα 07/09/2020 ολοκλήρωση του πρώτου ελέγχου για όλες τις αιτήσεις που είναι σε αναμονή.
➢ Δευτέρα 15/09/2020 πρέπει οι εισαγωγείς να έχουν οριστικοποιήσει τις αιτήσεις τους που έχουν τεθεί σε κατάσταση μερικής έγκρισης΄ εφόσον έχουν υλοποιήσει τις υποδείξεις των ελεγκτών. Αιτήσεις που θα οριστικοποιηθούν μετά τις 15/09/2020 δε θα εξετασθούν.
➢ Τετάρτη 30/09/2020 ολοκλήρωση του επανελέγχου των αιτήσεων που έχουν οριστικοποιηθεί μέχρι τις 15/09/2020.
Προϊόντα των οποίων οι αιτήσεις δεν έχουν εγκριθεί μέχρι την Τετάρτη 30/09/2020 δε θα συμπεριληφθούν στην αποζημίωση του Β’ εξαμήνου 2020.
Ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης
Οργάνωσης και Σχεδιασμού Αγοράς Υπηρεσιών Υγείας